بزرگترین معدن جیوه در هند کشف شد

دادستان، مارک الیسون، به هیئت منصفه گفت: “موضع تاج این است که جیوه در پنکه قدیمی وجود داشته باشد یا نباشد، بی ربط است.”

دادستان ها گفتند که این سه مرد به دنبال مواد تشکیل دهنده یک “بمب کثیف” بودند که می توانست لندن را ویران کند اما یکی از متهمان گفت که به مایعی برای شستن پول های رنگ شده علاقه مند است. هر سه از تمامی اتهامات تبرئه شدند.

مظهر محمود، که در اینجا در عکس پلیس نشان داده شده است، به عنوان یک فروشنده جیوه در تلویزیون قدیمی سونی ژست گرفته است.
علی‌رغم موارد پرمخاطب و بی‌حرمتی‌ها، بسیاری از فانتزی‌ها در مورد جیوه قرمز سرسختانه نسبت به واقعیت غیرقابل نفوذ باقی مانده‌اند. و اکنون آن ویدئوهای یوتیوب و تبلیغات آنلاین این حقه را به نسل‌های جدید گسترش داده‌اند.

یوتیوب به ما گفت که ویدیوهای عجیب و غریب با جیوه قرمز در تلفن قدیمی لزوماً خط مشی های آن را نقض نمی کنند، با این حال به صورت موردی ارزیابی می کند که آیا چنین ویدیوهایی برای برنامه تبلیغاتی آن مناسب هستند یا خیر.

در نهایت، یک سنگ معدنی قرمز رنگ حاوی جیوه وجود دارد که در واقع وجود دارد. سولفید جیوه، به عنوان نام خاص آن، یک ماده نسبتاً معمولی است. آن را با نام سینابار نیز می‌شناسند و اگرچه برای تزئین سفال بسیار مفید است، اما هیچ چیز را درمان نمی‌کند – و در واقع می‌تواند مضر باشد. نه به این دلیل که به شدت انفجاری است، بلکه به این دلیل که جیوه قدیمی ساده برای سلامتی انسان خطرناک است.

فیس‌بوک و توییتر گفتند که موضع سختی در برابر فعالیت‌های کلاهبرداری اتخاذ کردند و تبلیغات رادیو ضبط قدیمی جیوه دار را که ما به آنها اشاره کردیم حذف کردند.

با این حال، اگر هنوز وسوسه می‌شوید که برای خرید جیوه قرمز برای درمان معجزه‌آسا، آنلاین شوید، آیا می‌توانیم شما را به خرید برخی از لوبیاهای جادویی نیز علاقه مند کنیم؟

  • منابع:
  1. ‘Red mercury’: Why does this strange myth persist?
  • تبلیغات: 
  1. 30 طرح پرده با استفاده از نرم افزارهای CAD ایجاد شد
  2. تصاویر جالبی از فرار یک زندانی از راه لوله پلی اتیلن!
  3. حوله دستی را باید پس از سه تا پنج بار استفاده شست
  4. پسته مؤثر در تغذیه مناسب است