تاریخچه نعناع خشک از قدیم الایام تا به امروز

از سلامت روان حمایت می کند
پیاده روی یک راه ممکن برای بهبود سلامت روان است. این به نعناع و شپشک برنج این دلیل است که هورمون های استرس از جمله آدرنالین و کورتیزول را کاهش می دهد.

وقتی فردی برای پیاده روی می رود، بدن آندورفین ترشح می کند که مانند مسکن های طبیعی عمل می کند. اینها ناراحتی را کاهش می دهند، خلق و خو را تقویت می کنند، استرس را کاهش می دهند و احساس آرامش را القا می کنند.

با این حال، تحقیقات نشان نمی دهد که پیاده روی بعد از غذا به طور خاص سلامت روان فرد را بهبود می بخشد. اگر این مزیت اولیه ای است که یک فرد به دنبال آن است، باید در نظر داشته باشد که هر زمان که به بهترین وجه مناسب است، پیاده روی کند.

خواب را بهبود می بخشد
ورزش منظم، به هر شکلی که باشد، می تواند به رفع بی خوابی کمک کند. این ورزش می تواند شامل پیاده روی باشد.

تحقیقات نشان می دهد که برای برخی افراد، ورزش منظم می تواند به اندازه داروهای بی خوابی موثر باشد. یک مطالعه قدیمی‌تر نشان می‌دهد که در بزرگسالان، نصب دزدگیر ماجیکار ورزش منظم طولانی‌مدت به طور قابل‌توجهی مدت زمانی را که برای به خواب رفتن طول می‌کشد کاهش می‌دهد.

با این حال، پیاده روی آرام بعد از شام نیز می تواند  برای افراد بدون بی خوابی مفید باشد. انجام فعالیت هوازی متوسط، میزان خواب آرام یا عمیق را در شب افزایش می دهد. با این حال، ورزش شدید می تواند محرک باشد و ممکن است نساجی مازندران پارچه خواب را مختل کند.

در اینجا درباره راه های طبیعی بهبود خواب بیشتر بدانید.

فشار خون پایین
فعالیت بدنی منظم می تواند فشار خون و کلسترول LDL را کاهش دهد که برای سلامت قلب مفید است. این از بیماری قلبی و سکته محافظت می کند.

برای سلامت قلب بهینه نخ ابریشم، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) به افراد توصیه می‌کند که حداقل 5 روز در هفته 30 دقیقه ورزش با شدت متوسط داشته باشند.

افراد می توانند به راحتی با یک پیاده روی 30 دقیقه ای بعد از غذا یا سه پیاده روی 10 دقیقه ای بعد از صبحانه، ناهار و شام به این مهم دست پیدا کنند.

  • منابع:
    1. Is mint good for you?
  • تبلیغات: 
    1. ظروف آرکوپال و چینی برای فروش در فروشگاه های متعدد
    2. سرویس آرکوپال جدید به عنوان یک ظرف بسیار ایده آل
    3. ظروف آرکوپال با ترکیب خاصی از چینی و شیشه
    4. 3 راه کسب درآمد برای دوران بازنشستگی!