حنا بی رنگ برای مو آب ریزش بینی شما را قطع می کند!!!

در عوض، با استفاده از حنای خالص، به کاهش انعکاس سردتر قرمز کمک می‌کند و به یک رنگ گرم‌تر و طبیعی‌تر کمک می‌کند.

هنگام انتخاب حنا بی رنگ برای مو، مهم است که برچسب آن را بخوانید و مطمئن شوید که سدیم پیکرامات وجود ندارد.

این یک رنگ مصنوعی است که در رنگ‌ها و حنا مخلوط می‌شود و در بازار فروخته می‌شود تا رنگ را تندتر و درخشان‌تر کند و زمان پردازش را که معمولاً بسیار طولانی است، کوتاه کند.

اگرچه این رنگ در مقادیری که در بازار به فروش می رسد سمی نیست، اما اگر رنگ طبیعی را انتخاب می کنید، خوب است که حنا 100 درصد خالص باشد، در غیر این صورت ممکن است به سراغ رنگ شیمیایی بروید.

در نهایت، یکی دیگر از گیاهان رنگرزی معروف با رنگدانه بازتابنده پوسته گردو است.

استفاده به تنهایی باعث ایجاد انعکاس قهوه ای و گرم به مو می شود.

حنا

علاوه بر داشتن خواص مهم تنظیم کننده چربی پوست، به خودی خود موهای خاکستری را نمی پوشاند زیرا حاوی رنگدانه های رنگ کننده نیست، بلکه فقط رفلکس دارد.

فهرست موادی که باید در صورت انتخاب حنای بسته بندی شده از قبل پیدا کنید، به سادگی عبارت است: Lawsonia inermis. اگر در داروهای گیاهی شل می‌خرید، بخواهید که بتوانید مواد را بخوانید، متأسفانه بسیار رایج است که حتی آنهایی که خالص آن‌ها خیلی کم است به عنوان حنای خالص منتقل می‌شوند.

حنا علاوه بر رنگ کردن مو، فواید مهمی برای مو و پوست سر دارد.

ریشه و انتها را احیا می کند، پوست سر را محافظت و تعادل می بخشد، در واقع اغلب در موارد درماتیت، شوره سر، پوست سر چرب و در موارد ریزش غیر طبیعی مو استفاده می شود.

در واقع، خالص دارای خواص ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد التهابی مهمی است.

در دراز مدت باعث بهبود وضعیت کلی مو و پوست می شود. این تفاوت اساسی بین رنگ های حنا و رنگ های شیمیایی است که در عوض به پوست سر آسیب می زند و در برخی موارد باعث تحریک پوست سر می شود.