خرید فرش 9 متری 500 شانه نگین مشهد توسط دختران دم بخت خبرساز شد !!

همه ما از کودکی فرش بزرگ اتاق نشیمن را به یاد داریم که بیش از حد آن را دوست داشتیم و همه افراد خانه با دقت از آن مراقبت می کردند.

پس از مدت ها تامل خریداری شد، زیرا مبلغی جدی برای خرید آن سرمایه گذاری شده بود که به دقت با بقیه اشیاء موجود در اتاق مطابقت داشت.

علاوه بر این، نه تنها به صورت هفتگی، هنگامی که جارو یا جاروبرقی توسط صاحبان فرش به کار می‌رفت، به‌دقت تمیز می‌شد، بلکه به‌ویژه در طول عملیات تمیز کردن بزرگ خانه در عید پاک و کریسمس تمیز می‌شد.

یکی دیگر از نکات جالب توجه در مورد فرش 9 متری 500 شانه نگین مشهد، بیشترین سؤالی است که صاحبان آن می‌گویند آیا این فرش از پشم است؟ زیرا بله، فرش پشمی گرانبهاترین اکسسوری دهه های 70، 80 و 90 محسوب می شد و خانه هایی که چنین فرشی در آن می نشست، شیک و زیبا بودند.

امروزه، همه چیز تغییر چندانی نکرده است و فرش پشمی به دلیل کیفیت بی‌نظیر پارچه‌ای که از آن ساخته شده است، هنوز یک اکسسوری بسیار مورد توجه و دوست‌داشتنی است.

اگر خواهان فرشی پشمی با طرحی هستید که صرف نظر از سن و سلیقه شما همیشه شیک و مناسب باشد، می‌توانید فرش صفویه با طرح هندسی و مستطیلی از طیف برنا را انتخاب کنید.

فرش

دارای پارچه نخ کوتاه و طرح پیکان و خطوط شکسته است.

این کاملاً با مبلمان اتاق نشیمن یا اتاق ناهارخوری هماهنگ می شود. رنگ خاکستری نهایی بخشی از رنگ های سال 2021 است.

پشم الیاف نساجی است که از موی گوسفند و همچنین حیوانات دیگر مانند بز، خرگوش یا لاما به دست می‌آید که در این موارد موهر، آنگورا یا ترمه است.

گسترده ترین پشم، پشم گوسفند، به طور کلی از نیوزیلند می آید، سرزمین واقعی حیوانات با پشم مرغوب.

ماده ای که از فرآوری پشم به دست می آید، بادوام، کشسان، به راحتی شکل می گیرد و به رنگ های دلخواه رنگ می شود و این رنگ ها در طول مسیر محو نمی شوند.

علاوه بر این، پشم در برابر سوختن مقاوم است، ذوب می شود و حتی از گسترش آتش جلوگیری می کند.

فرش های پشمی اغلب اولین گزینه در دکوراسیون اتاق هایی با ترافیک سنگین و متوسط ​​هستند.

اگرچه فرش پشمی پس از گذشت ماه های اول پس از نصب در منزل، تمایل به ریزش دارد، اما این امر اصلاً غیرعادی نیست و نشان دهنده کیفیت پایین فرش نیست، اما در مورد پشم یک امر طبیعی است.

توصیه نمی شود فرش پشمی را در اتاقی با رطوبت بالا قرار دهید، زیرا تمایل به جذب آب دارد و در نتیجه کیفیت آن به راحتی آسیب می بیند.

از آنجایی که پشم در تماس با آب تمایل به جمع شدن دارد، توصیه می شود فرش پشمی را فقط با موادی تمیز کنید که در برابر اثرات آب محافظت می کند.

بهتر است فرش را به یک نظافتچی حرفه ای بسپارید که می داند چگونه درخشش آن را بازگرداند.