زغال سیاه قلم برای پختن کباب مناسب است!!!

زغال چوب یکی از قدیمی ترین تکنیک های طراحی بر اساس سایه و خطوط ناهموار است.

زغال سیاه قلم به طور کلی برای نقاشی های سیاه و سفید و کثیف و همچنین برای طراحی استفاده می شود.

زغال چوب یک تکنیک ساده است، اما نیاز به یادگیری دارد، زیرا باید یاد بگیرید که خط را تعدیل کنید، نه اینکه زیاد لکه دار شوید و به درستی ترکیب کنید.

ضروری ترین ترفندهای نقاشی با زغال را به شما آموزش می دهیم!

جادوی زغال در خشن ترین خط است، زغال چوب تکنیک تمیزی نیست، بنابراین نباید از ردیابی هراس داشته باشید زیرا جادوی آن از ظاهر کهنه و کثیفی ناشی می شود.

از تکیه گاه مناسب استفاده کنید، بهترین تکیه گاه برای زغال، دفترچه های مخصوص این تکنیک است، زیرا دارای ورقه هایی با ضخامت و بافت مناسب هستند تا یک خط رنگدانه و منظم باقی بماند.

زغال

همچنین می توانید از بوم برای کارهای زغالی خود استفاده کنید، کتاب طراحی برای نقاشی با زغال یک مدل خوب برای ساختن نقاشی های خود پیدا کنید.

خوب مخلوط کنید و سایه بزنید، ما می توانیم زغال چوب را به روش های مختلف تار کنیم، این همه بستگی به این دارد که می خواهیم چه تأثیری به نقاشی خود بدهیم و همچنین به شخصیتی که می خواهیم به نقاشی های خود بدهیم.

نکته ضروری هنگام طراحی این است که تصویر با نویسنده قابل شناسایی باشد.

اینها مناسب ترین مواد برای مخلوط کردن زغال هستند؛ تاری، ظروفی است مدادی شکل که عموماً از کاغذ ساخته می شود و در ضخامت های مختلف می توان آن را یافت.

برای تیز کردن کنده باید آن را سمباده بزنید و برای تمیز کردن آن از پاک کن عبور دهید، پدهای پنبه ای و اسفنج های آرایشی  پدهای پنبه ای و اسفنج های آرایشی به دلیل نرمی که دارند، زغال چوب را به خوبی در خود نگه می دارند.

آنها همچنین بسته به نیرویی که رنگ کرده ایم، به عنوان لاستیک آن را تمیز می کنند.

پارچه یک پارچه نرم نیز برای مخلوط کردن زغال چوب استفاده می شود، انگشت حلقه و انگشت وسط خود را در پارچه ای فرو کنید و با دقت مخلوط کنید.

ترکیب کردن با انگشت: کلاسیک ترین تکنیکی است که ابتدا آموخته می شود، ترکیبی سبک و اگرچه کثیف تر، اما گویاتر است.