دیگر زمانی که مردان برای زنان خود ساعت می خرند، گذشته است.
به گفته این روزنامهنگار، به همین دلیل است که مدلهای زن از تقلید کم رنگ از مدلهای مرد به اشیایی با تصوری کاملاً متمایز تبدیل شدهاند.
دوران طراحی با نقوش گل یا پروانه گذشته است.
اکنون زنان به طور فزاینده ای به مکانیسم و عملکردهای مفید مانند تقویم، کرنوگراف، ساعت زنگ دار و غیره علاقه مند هستند.
برای تسخیر یک زن، ساعت گوچی نگین دار باید در عین حال معاصر و کلاسیک باشد و عملکرد و زیبایی شناسی را ترکیب کند.
اگرچه دنیای ساعتها همیشه کاملاً مردانه بوده و هنوز هم باقی میماند، زنان با این وجود تأثیر زیربنایی قوی داشتهاند، همانطور که وقتی از ملکه ماری آنتوانت و کارولینا مورات صحبت میکنیم نشان دادیم که هر دو علاقهمند به ساعت هستند.
به تدریج حضور زنان در نیروی کار از زمان افتتاح اولین مدرسه ساعت سازی دخترانه در ژنو در سال 1843 و جذب کارگران مهاجر ایتالیایی در اواخر دهه 1950 افزایش یافت.
اکنون زنان بیشتری را می بینیم که به تولید یا راه اندازی خانه های ساعت بزرگ سوئیسی می پردازند.
با این حال، حتی اگر ذهنیت در حال تغییر است و بهبودهایی دیده می شود، این بخش همچنان به شدت با مدل های نسبتا قدیمی و منسوخ، خارج از جامعه مدرن مرتبط است.
هنوز ساعت ایده آل خود را پیدا نکرده اید؟
آیا به اندازه کافی از مردانی که برای شما انتخاب می کنند، نوشیده اید؟
CODE41 تماس شما را دریافت کرد و پروژه DAY41 را راه اندازی کرد.
در نهایت شما این فرصت را خواهید داشت که نظر خود را بیان کرده و در طراحی اولین ساعت مچی زنانه CODE41 شرکت کنید.
روبرتا ناس در مقاله خود با عنوان “زنان و ساعت سازی، یک سوال موضوعی” که در مجله FHH در 12 اکتبر 2017 منتشر شد، اعلام کرد که “پیچیده ترین ساعت ها اکنون به اشیا مورد علاقه زنان تبدیل شده اند که از جمله آنها می خرند. ساعت های خود”.