توت سرشار از مواد مغذی است که برای بدن ما مهم هستند، از جمله آهن، ریبوفلاوین، ویتامین C، ویتامین K، پتاسیم، فسفر و کلسیم.

آنها همچنین ممکن است حاوی مقدار قابل توجهی فیبر غذایی و طیف گسترده ای از ترکیبات آلی باشند که ممکن است شامل فیتونوترینت ها، زآگزانتین، رسوراترول، آنتوسیانین ها، لوتئین و ترکیبات پلی فنلی مختلف باشد.

طبق آمار USDA، یک فنجان توت خام می تواند 60 کالری، 14 گرم کربوهیدرات و 2 گرم پروتئین داشته باشد.

همچنین محتوای آب بالایی دارد (بیش از 70 درصد).

شیره توت اصل را می توان به صورت بسته بندی خریداری و مورد استفاده قرار داد.

فواید سلامتی
بیایید بررسی کنیم که چه چیزی در این توت ها بسته بندی شده است که آنها را بسیار مهم می کند.

ممکن است به هضم غذا کمک کند

مانند اکثر میوه ها و سبزیجات، توت نیز ممکن است حاوی فیبر رژیمی باشد که تقریباً 10 درصد از نیاز روزانه شما را در یک وعده تشکیل می دهد.

توت خشک

ممکن است به افزایش گردش خون کمک کند

سطوح بالای آهن موجود در توت ممکن است به طور قابل توجهی تولید گلبول های قرمز خون را افزایش دهد.

این بدان معنی است که بدن ممکن است توزیع اکسیژن خود را به بافت ها و اندام های مهم افزایش دهد و در نتیجه احتمالاً به افزایش متابولیسم و بهینه سازی عملکرد آن سیستم ها کمک کند.

می تواند به تنظیم فشار خون کمک کند

رسوراترول یک فلاونوئید بسیار مهم است که می تواند به طور مستقیم بر عملکرد مکانیسم های خاصی در رگ های خونی تأثیر بگذارد و در درجه اول آنها را احتمالاً کمتر در معرض آسیب آنژیوتانسین قرار می دهد که می تواند باعث انقباض عروق خونی شود.

رسوراترول ممکن است تولید اکسید نیتریک را که یک گشادکننده عروق است، افزایش دهد.

این بدان معنی است که رگ های خونی را شل می کند و ممکن است احتمال تشکیل لخته خون و مشکلات قلبی بعدی مانند سکته مغزی یا حملات قلبی را کاهش دهد.

رسوراترول را می توان در بسیاری از انواع توت های با پوست تیره مانند توت، از جمله بیشتر انگورها یافت، به همین دلیل است که این آنتی اکسیدان مفید در شراب ها نیز یافت می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *