طراحی تیشرت مردانه شیک!

برای طراحی آماده اید؟ استفاده موثر از فونت ها در طرح های تیشرت مردانه خود را بخوانید، اما بعداً در دهه 1950، یکی از شرکت‌های چاپ فوق‌الذکر، که در آن زمان با نام Tropix Togs شناخته می‌شد، مجوز اصلی چاپ شخصیت‌های والت دیزنی را داشت.

در همین زمان مردم متوجه سودی شدند که قرار بود در تی‌شرت‌های گرافیکی به دست آید، و در دهه 1960، نوآوری‌ها در زمینه چاپ، از جمله تولد چاپ روی صفحه، به تبدیل صنعت تی‌شرت به آنچه هست کمک کرد.

“رسانه ای برای پیام”
اگرچه چاپ تی‌شرت‌های گرافیکی و چاپ تی‌شرت در دهه‌های 1950 و 1960 آغاز شد، اما تا دهه 70 بود که تی‌شرت‌ها به پلتفرم پیام‌رسان قدرتمندی تبدیل شدند که امروزه آن‌ها را می‌شناسیم از این جهت می توان از جنبش پانک تشکر کرد.

افزایش محبوبیت در لوگوهای گروه های راک، همراه با اعتراضات به جنگ ویتنام، واقعاً به تثبیت تی شرت به عنوان یک پلت فرم پیام رسانی کمک کرد Nothdruft می گوید: “در مورد شوکه کردن و خشم مردم و به چالش کشیدن وضعیت موجود بود.”

تی شرت در SNLهمه اینها را می توان گفت، تیشرت ورزشی نه تنها به یکی از لوازم اصلی آمریکا، بلکه به یک لباس ضروری در سراسر جهان تبدیل شده است، و توانایی منحصر به فرد آنها در انتقال پیام به جایی نرسیده است.

نیویورک تایمز شاید بهترین آن را زمانی که ظهور تی‌شرت گرافیکی باعث شد آن‌ها را «رسانه پیام» نامیدند، گفت.

همه ما باید در نمایش مد تی شرت فمینیستی باشیم

Nothdruft، در توصیف خود از نمایشگاه، تیشرت دخترانه سفید را “بوم خالی [که] شما را با یک جنبش یا قبیله فرهنگی خاص مرتبط می کند” می نامد.

مطمئناً ماهیت روان تی شرت در جذابیت گسترده آن نقش دارد یک بوم خالی، یک تی‌شرت را می‌توان به‌عنوان لباس‌های مد روز یا غیررسمی، مخل‌کننده یا بی‌ادب در نظر گرفت، همه اینها به نحوه پوشیدن آن بستگی دارد.

از لحظات مختلف تی‌شرت‌های ویروسی میزبان‌های SNL گرفته تا طرح معروف دیور «همه ما باید فمینیست باشیم»، ثابت شده است که تی‌شرت‌ها رسانه‌ای ترجیحی برای به اشتراک گذاشتن پیام‌های اعم از شورشی گرفته تا شادی‌بخش و همه چیز در این بین هستند.

آیا پیامی دارید که می خواهید روی یک تیشرت گوچی پخش کنید؟ به ما خبر دهید! در Real Thread، ما تی‌شرت‌های سفارشی فوق‌العاده نرمی را چاپ می‌کنیم که مردم دوست دارند بپوشند و در مورد آن صحبت کنند، و مایلیم به شما کمک کنیم پیام خود را به جهان منتقل کنید.

  • منابع:
    1. The History of the T-Shirt
  • تبلیغات: 
    1. سبزیهایی خوش عطر پودر شده
    2. پیدا شدن بشکه فلزی در قطب شمال
    3. راز مردی که توانست در 24 ساعت سرمایه اش را سه برابر کند
    4. واکنش کشور های همسایه به افزایش ارسال محصولات صادراتی از ایران