فواید بی نظیر انار پخته برای رشد کودک!

مدل پالتو چرم جدید آنها میوه های قرمز رنگ منحصر به فردی هستند که با دانه های آبدار فراوان، با طعمی شیرین و ترش پر شده اند در حالی که این میوه ها در آب و هوای گرم تر رشد می کنند، می توانند در برخی از فروشگاه های محلی Philly در پاییز و اوایل زمستان در دسترس باشند.

برخی از افراد دوست دارند دانه های سفت را که با پوشش آبدار احاطه شده اند خرد کرده و بخورند و برخی نیز پس از لذت بردن از آب اطراف دانه ها را تف می دهند از انار پخته هم می توان آب میوه درست کرد و هم ملاس این میوه همچنین می تواند به ادویه خشک شده ای به نام آناردانا تبدیل شود که عموماً در آشپزی هندی و پاکستانی استفاده می شود.

انار حاوی مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی و خواص سلامتی است، مانند ویتامین C (مفید برای ایمنی بدن)، ویتامین E (مفید برای سلامت پوست)، ویتامین K (مفید برای خون)، پتاسیم (مفید برای حفظ سطح فشار خون سالم) و آنتی اکسیدان ها (در محافظت از بدن در برابر بیماری ها مفید است).

منابع کتابخانه رایگان می توانند اطلاعات بیشتری در مورد این میوه ارائه دهند، مانند کتاب یخچال نفتی نوشته آن کلینبرگ، که برای پرداخت فیزیکی با کارت کتابخانه شما در دسترس است.

دانه های شگفت انگیز و خوراکی: دستور العمل های تقویت کننده سلامتی و خوشمزه با استفاده از نیروگاه تغذیه ای طبیعت اثر ویکی ادگسون یک عنوان مرجع آشپزی و اطلاعاتی است که به صورت کتاب الکترونیکی موجود است.

راه های مختلفی برای باز کردن زمان مصرف عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش وجود دارد یادگیری چگونگی، و تمرین، می تواند سرگرم کننده باشد! در اینجا چند ویدیو کوتاه (1 تا 3 دقیقه ای) در YouTube با ایده وجود دارد.

نحوه برش دادن انار
نحوه باز کردن انار در آب
چگونه دانه های انار را با پشت قاشق جدا کنیم؟
نحوه آبگیری انار با دست با استفاده از کیسه پلاستیکی
نحوه آبگیری انار با دست و بدون ابزار اضافی

  • منابع:
    1. Cooking with Pomegranates: Seeds the Day!
  • تبلیغات: 
    1. نماد یک سیاره خاکی سالم با مصرف ماست!
    2. قند میوه خشک برای بدن مفید است!
    3. کتانی اسپرت چشمان شما را بسیار تیزبین می کند
    4. تاثیرات فلفل دلمه ای بر روی پوست و مو!