قهوه استارباکس شیشه ای که موجب افزایش حافظه در جوانان می شود

تهیه قهوه استارباکس شیشه ای ترک ساده است و نیازی به مواد زیادی ندارد.

برای داشتن یک فنجان قهوه عالی این نکات را دنبال کنید.

عناصر:
10 گرم (.35 اونس) قهوه ریز آسیاب شده
100 میلی لیتر (3.5 اونس) آب با دمای اتاق
اختیاری: شکر (در طول فرآیند دم کردن اضافه کنید)
اختیاری: ادویه جات مانند هل

باید اشاره کنم، یک دسته کامل از مردم وجود دارند که قهوه تخصصی ibrik را به جلو می برند، که با وجود مسابقات بین المللی Cezve/Ibrik برجسته شده است.

من در ابتدا از دستور العمل قهرمان سال 2016 کنستانتینوس کومنیناکیس برای آزمایشم استفاده کردم، و این بار متوجه شدم که روسترهای همیشه عالی میل سیتی یک استاد کلاس یک ساعته از قهرمان سال 2013 تورگای یلدیزلی ارسال کرده بودند. من همه چیز را تماشا کردم.

قهوه

پس از یادگیری یک تن، دستور پختی از پیشنهادات یلدیزلی، کومنیناکیس و دندی را با هم درست کردم که فکر می کردم در آشپزخانه من کارساز باشد. من مقداری قهوه را در محیط ترکی آسیاب Mahlkonig در دفتر تجارت آسیاب کردم، بنابراین این بار چیزی به اندازه آسیاب سنتی می‌خوردم – نگران نباشید اگر کمی بیش از حد درشت بود، به‌خصوص که دستور یلدیزلی به آن نیاز داشت.

گرما چیزی بود که من هم شروع کردم به توجه بیشتر به آن. هر دو قهرمان (و همچنین Four Letter Word، یکی از مغازه‌های مورد علاقه من در شیکاگو) از یک مشعل مخصوص استفاده می‌کنند که شعله‌ای قوی اما نازک را به مرکز قسمت پایینی آبجو پرتاب می‌کند.

 

محدوده گاز من در خانه دارای چند مشعل بسیار قوی است، اما قطر آنها بسیار زیاد است، بنابراین استفاده از آنها به معنای حلقه ای از آتش در اطراف ibrik من است، اما هیچ چیز مستقیماً به پایین نمی رسد.

در نهایت ibrik را روی توری ها متعادل کردم تا یک قوس از آن حلقه آتش مستقیماً به پایین آن برخورد کند. این عالی کار کرد. در اولین حرکت، کمی بیش از حد به وسط قابلمه نگاه کردم و ممکن است عطر ملایمی در آشپزخانه من وجود داشته باشد به هر حال باید برنامه ریزی برای کوتاه کردن موها داشته باشم.