ماشینی که با پالتو چرم زنانه در نیویورک تولید شد!!!

تعدادی از فرآیندهای فشار دادن شامل اعمال حرارت، بخار دادن و مسدود کردن برای تکمیل تبدیل پوست حیوانات به یک ژاکت استفاده می شود.

پرس‌های باک مجهز به کنترل‌ها و گیج‌ها برای تنظیم میزان بخار و فشار برای دادن شکل متمایز به ژاکت، اعم از ژاکتی به سبک بمب‌افکن یا ژاکت‌های بلیزر، استفاده می‌شوند.

بلوک های منحنی در اطراف یقه ها و سرآستین ها قرار می گیرند و سپس حرارت اعمال می شود. بلوک ها برداشته می شوند و یقه ها و سرآستین ها خمیده می شوند.

هر پالتو چرم کوتاه زنانه قبل از خروج از کف کارخانه با دست بررسی می شود.

سپس ژاکت های تکمیل شده در کیسه های پلاستیکی پوشانده می شوند، در کارتن بسته بندی می شوند و به خرده فروش ارسال می شوند.

پالتو

دقت فرآیند برنزه کردن برای تولید پوست هایی است که انعطاف پذیر و عاری از پروتئین های ایجاد کننده باکتری هستند.

تولیدکنندگان پوشاک، هر محموله پوست را از نظر علائم، پارگی، لکه ها و عیوب بررسی می کنند.

سیستم های خیاطی خودکار امروزی خود اصلاح می شوند.

اگرچه صنعت کالاهای چرمی در طول رکود اخیر اندکی آسیب دید و بازرگانان مجبور به اجرای استراتژی‌های تخفیف شدند، انجمن پوشاک چرمی پیش‌بینی می‌کند که در دهه آخر قرن بیستم بازگشتی قوی داشته باشد زیرا بسیاری از شرکت‌ها خطوط لباس خود را گسترش می‌دهند.

فناوری های جدید مانند برش لیزری نیز سرعت تولید را افزایش می دهد.

مانند صنعت خز، صنعت چرم نیز هدف برخی از گروه های حقوق حیوانات بوده است که کشتار حیوانات را برای منافع انسانی، به ویژه برای ایجاد اقلام “لوکس” محکوم می کنند.

در تلاش برای رفع این نگرانی ها، برخی از تولیدکنندگان پوشاک تولید چرم مصنوعی را افزایش داده اند، ماده ای که از الیاف مصنوعی ساخته شده است و از هیچ حیوانی استفاده نمی کند و هزینه کمتری دارد.

با این حال، کت ها و کت های ساخته شده از چرم واقعی همچنان محبوب هستند.