مزایای بی نظیر روکش مبل در شرایط آب و هوایی مختلف!

سیستم تخته سه لا خم شده دوباره (100 سال بعد) توسط چارلز ایمز برای ایجاد صندلی های معروف خود مورد استفاده قرار گرفت آنها نقطه مقابل قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری پر زرق و برق خانم لینکلن هستند، اما به همان اندازه در برابر تراشه و ترک مقاوم هستند.

ریزدانه بودن مونتاژ جایی است که تفاوت بین صنایع دستی سنتی و تولید کارخانه آشکارتر می شود به عنوان مثال، فنرهای کلاسیک که با دست بسته می شوند، ممکن است جای خود را به شبکه فنری متصل مکانیکی بدهند، اگر تمرین اخیر کارخانه تبدیل به یک هنجار شود چنین اصلاحات صنعتی جنجال برانگیخته است تفکیک زیر بر اساس فرآیند دست ساز که هنوز صنعت را تعریف می کند، مدل سازی شده است.

1 ابتدا قاب از چوبی ساخته شده است که هیچ عیب و نقصی ندارد ضخامت چوب باید اجازه دهد که تارهای کششی سنگین دنبال شوند اگر قاب به اندازه کافی محکم نباشد، هر زمان که کسی بنشیند، وزنی را که توسط تار در آن توزیع می شود، تحمل نمی کند

بازوها، قسمت‌های پشت یا پشت، صندلی و پاها متصل هستند روش ارجح این است که اتصالات چسب رولپلاکی با برش تمیز و نصب شده با مهاربندهای کمری تقویت شده، چسبانده شده و همچنین در جای خود پیچ شوند هر قسمت اصلی زیباترین مدل تونیک زنانه باید دارای فنرهای جداگانه باشد و همچنین به طور جداگانه لایه بندی شود در نتیجه، آنها با نوارهای تقویت کننده، در اطراف قسمت صندلی “قاب بندی شده اند”.

تار و فنر
2 سپس پایه برای بالشتک تنظیم می شود جوت که نوعی کرفس ساخت هند است به عنوان تار استفاده می شود نوارهایی از این ماده در هم تنیده شده، در سرتاسر قاب کشیده شده و چسبیده شده است سپس از کاور مبل سلطنتی برای بستن فنرها بر روی بافته استفاده می شود.

دو خط ریسمان به جای خود چسبانده می شوند و سپس به دور فنر از پشت به جلو گره می خورند پس از اینکه همه فنرها به طور جداگانه در موقعیت خود قرار گرفتند، یک جفت خط دیگر روی هر ردیف از فنرها کنار هم کشیده می شوند اگر از فنرهای گیج سنگین در “ردیف جلو” استفاده می شود، این فنرها بیشتر با طول سیم بسته می شوند.

این فرآیند برای پشت نیز با توجه ویژه به فنرهای پایه که مانند ردیف جلوی فنرهای صندلی رفتار می شود، تکرار می شود اگر قسمت سارافون به صورت چند قسمتی باشد (گاهی اوقات سه تا برای اهداف طراحی)، هر قسمت به طور جداگانه بسته می شود و انتهای ریسمان به قاب چهار طرفه می چسبد.

همین امر برای هر طرف و بازو صادق است هر قسمت پس از نصب کامل فنرهای محکم در ورقه ی کرفس مخصوص خود پیچیده می شود کرفس به اندازه هر قسمت بریده می شود، ابتدا در جای خود می چسبد و سپس محکم به فنرها می بندد تا حرکت به حداقل برسد این کار برای جلوگیری از ساییدگی فنرها در طول زمان است.

  • منابع:
    1. Sofa
  • تبلیغات: 
    1. رنگ قهوه ای در شکر قهوه ای از کجا می آید؟
    2. میوه خشک عامل نجات مرگ و میر در جهان!
    3. ماست رژیم چند هزار ساله انسانها در جهان!
    4. تاریخچه مختصری از مد پوشاک مردانه