از کفش کوهنوردی ضد آب با اندازه مناسب استفاده کنید بهترین شانس شما برای جلوگیری از آسیب رساندن به پاهایتان با انتخاب سایز صحیح کفش کوهنوردی شروع می شود.

از استفاده بیش از حد از کفش‌های تهاجمی خودداری کنید بسیاری از ما در پوشیدن کفش‌های تهاجمی در زمانی که به آن‌ها نیازی ندارند، مقصر هستیم. حتماً در مسیرها و مشکلات کم‌شدید کفش‌های خنثی یا متوسط بپوشید.

کفش‌هایتان را در طول جلسه درآورید – در حالت ایده‌آل، می‌خواهید تا حد امکان کمتر کفش‌هایتان را بپوشید. با کفش هایتان هم راه نروید، این کار باعث از بین رفتن کفش ها و به احتمال زیاد پاهای شما نیز می شود.

پاهای خود را بعد از کوهنوردی تمیز کنید شستن پاها به جلوگیری از تجمع باکتری ها و جلوگیری از عفونت کمک می کند.

کفش

پاهای خود را ماساژ دهید هر از چند گاهی به آن سگ ها مالش دهید. ثابت شده است که ماساژ منظم پا به گردش خون و تقویت عضلات مچ پا کمک می کند.

با پای برهنه صعود کنید  کوهنوردی با پای برهنه به جلوگیری از بسیاری از مشکلات ناشی از پوشیدن کفش های کوچک کمک می کند، اگرچه برخی از معایب خاص خود را نیز دارد.

شروع به هولناک کردن کمی؟ می دانم که همه اینها چیزهای بسیار ترسناکی است.

به من اعتماد کنید، به‌عنوان کسی که مرتباً جدید می‌شکند، تحقیق در این مورد وحشتناک بوده است. من دگرگونی پای خودم را در چند سال اخیر دیده‌ام، و دقیقاً عاشق چیزی نیستم که می‌بینم، شریک زندگی‌ام هم نیست.

خوشبختانه، اقداماتی وجود دارد که می توانیم برای کمک به کاهش احتمال مواجهه با مشکلات پا و انگشتان پا انجام دهیم. اگر می خواهید از بروز مشکلات جدی با پای خود جلوگیری کنید، مهم است که هر از چند گاهی به آنها مقداری TLC بدهید. در اینجا چند نکته آسان وجود دارد که می توانید برای کمک به مراقبت از پاهای خود دنبال کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *