بنابراین بافتن الیاف بامبو در حوله، دستمال و … نه تنها بهداشتی است، بلکه نرمتر و نرمتر از حوله های معمولی، نرم و راحت، جذب رطوبت و تنفس و راحت تر است و در حوله های زیبایی درجه برتر است.

در طبقه بندی الیاف نساجی، الیاف جوت به عنوان الیاف غیر قابل ریسندگی ذکر شده است، زیرا جوت به سختی باز می شود، الیاف منفرد کوتاه و سفت است و به راحتی چرخانده نمی شود.

با این حال، الیاف جوت رطوبت، کشش و مقاومت در برابر خوردگی خوبی دارد و به دلیل عنصر ضد باکتریایی “کینون” موجود در مولکول، اثر ضد باکتری خوبی دارد.

حوله ست عروس داماد که با الیاف جوت بافته شده است، عملکرد ضد باکتری و ضد عفونی کننده طبیعی جوت را کامل می کند و محصول خوبی برای حمام و توالت است.

حوله الیاف زغالی بامبو نوع جدیدی از حوله الیافی است که از الیاف احیا شده حاوی ذرات ذغال نانو بامبو به صورت حلقه ای و در هم تنیده با نخ پنبه ساخته شده و دارای اثرات خوشبو کننده و ضد باکتری است.

حوله

در عین حال، پرتوهای مادون قرمز فیبر زغال چوب بامبو همچنین عملکرد مراقبت از سلامتی را برای فعال کردن فعالیت سلولی و بهبود میکروسیرکولاسیون انسانی دارد. حوله کرکی پنبه ای خالص

الیاف پنبه توسط تجهیزات ریسندگی ویژه به نخ توخالی متصل می شود و حوله بافته شده از آن سبک، ضخیم و بسیار کشسان است.

برای حوله هایی با مشخصات یکسان، حوله های نخ کرکی خالص پنبه ای نیمی از وزن سبک هستند، اما دو برابر ظرفیت جذب رطوبت دارند و بسیار نرم و خوشایند هستند و در بین محصولات حوله ای بهترین هستند.

حوله های الیاف چوب از الیاف چوب طبیعی 100% خالص ساخته شده و با تکنولوژی پیشرفته حذف قند و چربی تصفیه شده است.

این ماده دارای طبیعت نرم، دافع روغن، آنتی باکتریال و ضد الکتریسیته ساکن است که باعث می شود کیفیت های جدیدی نسبت به منسوجات دیگر قابل مقایسه نباشد.

فیبر پروتئینی سویا نوعی فیبر پروتئین گیاهی بازسازی شده قابل تجزیه است.

این نوع جدیدی از مواد نساجی است که به طور مستقل توسعه یافته است.

متخصصان داخلی و خارجی از آن به عنوان “الیاف سالم و راحت در قرن بیست و یکم” ستایش می کنند.

فناوری تولید صنعتی آن گواهینامه فناوری ثبت اختراع ملی را به دست آورده است و جای خالی بین المللی و داخلی را پر می کند.

فیبر سویا فیبری است که توسط چینی ها اختراع شده است و فیبر سالم و راحت در قرن بیست و یکم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *